نحوه بسته بندی لباس در اسباب کشی

4.8/5 - (23 امتیاز)

بسته بندی لباس در اسباب کشی برای کارکنان شرکت های باربری اهواز و همچنین مشتریان بسیار مهم است. زیرا لباس نیز جزء مهمی از بسته بندی مبلمان است. بسته بندی لباس معمولاً بخشی از خدمات تحویل و اثاثیه منزل یا مراکزی مانند بوتیک ها و فروشگاه های لباس است.

وظایف شرکتهای اتوبار اهواز در بسته بندی لباس:

کارمندان و کارکنان یک شرکت خدمات باربری واقف هستند که مشتریان آنها در اهواز که با اسباب کشی اهواز سروکار دارند، مایلند که تمامی وسایل آنها تا حد امکان بسته بندی و به محل جدیدشان حمل شود. یکی از این نوع لباس ها لباس هایی است که باید آماده ارسال و ارسال به مقصد باشد.

پوشاک را می توان از نظر حمل و نقل و خدمات جابجایی در اهواز به چند دسته تقسیم کرد:

• لباس کودک
• لباس آقایان
• لباس خانمها

آماده سازی و حمل و نقل بعدی هر دسته نیاز به تدابیر و اقدامات خاصی دارد. به عنوان مثال، ممکن است بتوان تمام لباس های کودک یا نوزاد را در یک کیف یا چند کارتن اسباب کشی بسته بندی و حمل کرد، اما در مورد برخی لباس ها اینطور نیست.

رگال بسته بندی لباس جهت اسباب کشی

نحوه بسته بندی لباس در باربری اهواز

برای تهیه لباس برای جابجایی و پوشیدن می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. شاید ساده ترین و سریع ترین راه این باشد که همه لباس ها را در کیف، جعبه یا چمدان بزرگ قرار دهید. مانند کاری که همه ما هنگام سفر انجام می دهیم.

اما این روش معایبی هم دارد که از آن جمله می توان به مناسب نبودن برای بسته بندی و حمل لباس در حجم زیاد و همچنین برای خانواده ها اشاره کرد. به خصوص هنگام اسباب کشی. زیرا این روش ممکن است باعث چروک یا کثیف شدن لباس ها به خصوص لباس های رسمی مانند کت و شلوار شود.

اما راه حل چیست؟ شرکت های حمل و نقل و باربری اهواز با این مشکل چگونه برخورد می کنند؟
برای این منظور کارگر باربری (در واقع کارگران شرکت های اتوبار در اهواز) با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای زیر اقدامات لازم را برای بسته بندی لباس و البسه در انبار انجام می دهد:

• بسیاری از لباس های ورزشی، لباس های زیر، جوراب ها، لباس های نوزاد و سایر موارد مشابه با لایه ای از روکش های پلاستیکی پوشانده شده و سپس در کیسه ها و کارتن ها قرار می گیرند.
• لباس های رسمی مانند کت و شلوار مردانه و برخی از لباس های زنانه برای بسته بندی و حمل در مقوای راه راه قرار می گیرند.
داشتن جعبه های مقوایی به حمل و نقل لباس کمک زیادی می کند. زیرا به این ترتیب نه تنها هنگام حمل و نقل لباس ها کثیف نمی شوند بلکه حتی چروک نمی شوند و پس از رسیدن بار به مقصد به راحتی می توانید لباس ها را یکی یکی از جعبه رگال بیرون آورده و آویزان کنید. در کمدهای شما در واقع مقوای حمل لباس رگال نقش یک کابینت متحرک و کوچک را ایفا می کند که می توانید لباس ها و لباس های خود را به کمک چوب لباسی در آن قرار دهید. این نوع جعبه ها نیز از مقوای ضخیم و بادوام برای جابجایی اثاثیه ساخته می شوند.

هر چه بسته بندی لباس ها بهتر و مناسب تر باشد، حمل آن برای شما راحت تر خواهد بود و لباس هایتان بدون کثیف و چروک و گم شدن به مقصد می رسد.

شرکت اتوبار اهواز خونه بار با ارائه بهترین خدمات حمل و نقل در اهواز در خدمت شماست. برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

بسته بندی لباس جهت اسباب کشی
چجوری می تونم بدون اینکه لباس هام کثیف و چروک بشه بسته بندی کنم؟

کافیه وارد وب سایت شوید و این مقاله را مطالعه فرمائید تا بتوانید به خوبی لباس های خود را موقع اسباب کشی پک و بسته بندی کنید.

آیا می تونم خدمات بسته بندی لباس و لوازم منزل را به این باربری بسپارم؟

بله، فقط باربری خونه بار اثاثیه منزل را در اهواز پک وبسته بندی می کند.

تلفن تماس: 09011447878

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *