بسته بندی و جابجایی لباسشویی و ظرفشویی در اسباب کشی

5/5 - (12 امتیاز)

بسته بندی و جابجایی لباسشویی یکی از مشکلاتی که در اسباب کشی ممکن است با آن مواجه شویم، بسته بندی اثاثیه حجیم و جابجایی آن است. لوازم آشپزخانه و وسایلی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … از جمله مواردی هستند که باید به دقت حمل و نقل و بسته بندی شوند، پیشنهاد می کنیم اطلاعات کافی در مورد نحوه جابجایی آنها به دست آورید.

حمل ماشین لباسشویی و ظرفشویی

در ابتدا لازم به ذکر است که بهترین راه برای انجام فرآیند حمل و نقل و اسباب کشی، سپردن آن به یک شرکت باربری است. بنابراین با انتخاب یک شرکت مناسب می توانید با خیال راحت تمامی فعالیت های اسباب کشی خود را به آنها بسپارید تا در کمترین زمان ممکن و با بالاترین دقت اثاثیه شما را جابجا کنند.

با توجه به گرانی وسایلی مانند ماشین لباسشویی، در صورت عدم جابجایی صحیح، احتمال آسیب های جدید و جبران ناپذیری وجود دارد که جبران آن دشوار به نظر می رسد. به علاوه وزن این گونه وسایل معمولا زیاد است و فرآیند حمل و نقل و جابجایی باید با دقت زیادی توسط کارگران انجام شود تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.

روش بسته بندی لباسشویی و ظرفشویی

استفاده از کارتن برای حمل و جابجابی

بسته بندی اثاثیه اهواز در هنگام جابجایی اهمیت زیادی دارد. برای جابجایی ماشین لباسشویی و ظرفشویی از جعبه ماشین استفاده کنید. اندازه و اندازه جعبه مقوایی باید برابر با اندازه دستگاه انتخاب شود و به همین دلیل بهتر است از آن استفاده شود تا اینکه دستگاه همراه کارتن باشد. اگر جعبه مقوایی برای دستگاه ندارید، می توانید از جعبه های مقوایی محکم هم اندازه دستگاه استفاده کنید.

بسته بندی با پلاستیک های حبابدار

با استفاده از  استرچ رپ یا نایلون حبابدار و قبل از قرار دادن دستگاه در کارتن، آن را با آنها بپیچید. اگر چنین پلاستیک هایی ندارید می توانید از فوم های Unolit یا ضد شوک استفاده کنید. این امر باعث کاهش نیروی هر گونه ضربه به لباسشویی یا ظرفشویی در هنگام حمل و نقل و جلوگیری از آسیب جدی به دستگاه می شود.

محکم کردن پیچ های حمل دستگاه

نکته مهم بعدی نصب و سفت کردن پیچ های حمل دستگاه است که پس از خرید و نصب دستگاه توسط نصاب باز شده است. بهتر است این کار توسط نصاب این دستگاه ها انجام شود اما معمولا پرسنل شرکت های حمل و نقل می توانند این کار را انجام دهند.

ثابت کردن دستگاه لباسشویی در محل حمل

پس از حمل و جابجایی آن در خودروی ترانسفر که بهتر است از کامیون های مجهز شرکت حمل و نقل استفاده شود باید در جای خود محکم شود تا در صورت تکان خوردن حرکت نکند و آسیبی به آن وارد نشود.

نحوه اصولی بلند کردن دستگاه لباسشویی

پنل جلویی اینگونه وسایل در محل مناسبی برای جداسازی دستگاه قرار ندارد و در چنین شرایطی امکان آسیب رساندن به دستگاه وجود دارد. دستگاه را ازیر بلند کرده و روی گاری اسباب کشی قرار دهید.

روش جابجایی ماشین لباسشویی

حمل دستگاه به وسیله دو نفر

بهترین و راحت ترین راه برای حمل و نقل وسایلی مانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده از دو نفر برای حمل و نقل آنها می باشد. یک نفر از بالا و یک نفر از گوشه های پایین مراقبت می کند.

چرخ های مخصوص حمل بار و جابجایی

استفاده از چرخ های مخصوص برای جابجایی این گونه اجسام یکی از نکاتی است که در صورت داشتن آنها می توانید فرآیند حمل کالا را با سهولت بیشتری انجام دهید.با استفاده از این دستگاه علاوه بر کاهش احتمال آسیب دیدگی کمر، احتمال آسیب دیدگی نیز کاهش می یابدو فشار کمتری به دستگاه وارد می شود.

به هر حال همانطور که گفته شد مطمئن ترین و بهترین راه برای باربری اهواز استفاده از یک شرکت باربری مناسب است. اگر قصد جابجایی و جابجایی دارید، شرکت باربری خونه بار با سالها تجربه در خدمات باربری و استفاده از تجهیزات مناسب و کارگران ماهر، انتخابی ایده آل برای شما عزیزان می باشد. این شرکت تمامی مراحل جابجایی از بسته بندی اثاثیه تا چیدمان آن در محل جدید، انجام جابجایی با بالاترین دقت و کمترین زمان را بر عهده دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *