روش بسته بندی و جابجایی یخچال2023

5/5 - (4 امتیاز)

اگر قصد دارید از محل فعلی خود به مکان دیگری نقل مکان کنید، باید روش بسته بندی و جابجایی یخچال و نحوه جابجایی صحیح هر کالا را بیاموزید. یکی از وسایل حساس و ضروری در خانه، یخچال است که جابه‌جایی آن باید بسیار با احتیاط انجام شود. مانند بسته بندی و جابجایی ماشین لباسشویی یا ظرفشویی، به دلیل اندازه و وزن زیاد یخچال و همچنین حساس بودن به ضربه ها و ضربه های شدید، یخچال ها باید به روش های خاصی جابجا شوند. در مرحله اول به شما پیشنهاد می کنیم از خدمات حمل و نقل تهران استفاده کنید و از کادر ممتاز این شرکت ها برای جابجایی اینگونه اقلام استفاده کنید تا از آسیب و تصادف جلوگیری شود. اما اگر خودتان قصد دارید این مورد را جابجا کنید. برای انجام این کار باید روش های اساسی را به دقت دنبال کنید.

در این مقاله به روش های اولیه بسته بندی و جابجایی یخچال فریزر می پردازیم، قبل از اینکه به روش اولیه جابجایی یخچال بپردازیم به نحوه صحیح بسته بندی آن می پردازیم، به این نکته توجه کنید که یخچال دارای قیمت بالایی است. ، بنابراین باید اقدامات لازم را با دقت انجام دهید تا آسیبی به آن نرسد.

روش بسته بندی یخچال ساید

روش های بسته بندی یخچال در اسباب کشی

با توجه به حجم و وزن زیاد این دستگاه و و عدم دستگیره مناسب جهت بلند کردن، افراد را هنگام اسباب کشی و عدم استفاده از خدمات باربری اهواز با مشکل مواجه می شوند و مشابه یخچال می تواند از بسیاری از حوادث جلوگیری کرده و باعث شود. روند حرکت آسان تر شود. برای بسته بندی و آماده سازی یخچال برای جابجایی موارد زیر را انجام دهید:

  1. اگر یخچال برای استفاده از یخ ساز یا آبسردکن به خط آب متصل است، آن را از محل اتصال جدا کنید.
  2. یخچال را از مواد غذایی موجود در آن کاملا خالی کنید. یخچال در مرحله اول برای بسته بندی و ارسال باید کاملا خالی باشد. می توانید مواد غذایی فاسد شدنی را قبل از انتقال موقت به یخچال دیگری منتقل کنید.
  3. سایر محصولات غذایی را می توان داخل یک جعبه قرار دهیم. برای این کار می توانید از کارتن های تمیز و محکم استفاده کنید.
  4. مرتب كردن داخل يخچال يكي از مهم ترين كارهايي است كه به راحتي مي توانيد با خالي كردن كامل داخل يخچال انجام دهيد به همين دليل مي توانيد تمام كشوها و قفسه ها را از يخچال جدا كرده و كاملا تميز كنيد.اين كار را انجام دهيد. 
  5. اگر یخچال شما یخ زده است، باید آن را از برق بکشید تا تمام یخ زدگی آب شود و سپس آن را تمیز کنید.
  6. پس از تمیز کردن تمام قفسه ها و کشوها، روی آن ها را با با نایلون حبادار ضربه گیر بپوشانید و جداگانه آماده کنید تا در هنگام جابجایی آسیب نبینند و شکسته نشوند.
  7.  پس از جدا كردن يخچال از پريز، آن را با چسب يا طناب به بدنه دستگاه وصل كنيد تا با جابجايي افراد مزاحم نشود.
  8. پس از تمیز کردن داخل یخچال و تخلیه کامل آن، آن را با طناب روی محفظه دستگاه محکم کنید تا در هنگام جابجایی باز نشود.


نکته : حمل یخچال به دلیل وزن زیاد به افراد کاربلد و آموزش دیده نیاز دارد که کار حمل و نقل را در اهواز انجام دهند و بهتر است شخصا این کار را انجام ندهید بنابراین با سپردن اسباب و اثاثیه بزرگ و با ارزش مانند یخچال به حمل و نقل اهواز بسپارید و هر گونه آسیب دیدگی تجهیزات یا آسیب فیزیکی را از وسایل خود دور کنید.

روش حمل یخچال ساید

حمل و جابجایی یخچال

پس از انجام تمامی مراحل فوق می توانید آن را حمل کرده و در کامیون ها قرار دهید سنگین و حجیم بودن یخچال حمل آن را به تنهایی غیرممکن می کند. بنابراین برای این کار باید حداقل دو نفر حضور داشته باشند.گاز داخل یخچال که برای سرمایش (فریون) استفاده می شود نباید در معرض ضربه های شدید قرار گیرد.بنابراین دستگاه باید به همان صورت عمودی حرکت کند. بهترین روش جابجایی و حمل یخچال و انتقال آن به کامیون های باربری استفاده از گاری های دستی برای حمل وسایل می باشد، لطفا برای حمل و جابجایی این دستگاه به نکات زیر توجه کنید:

  • عدم حرکت یخچال به پشت به دلیل ریختن روغن در داخل لوله ها و ایجاد مشکل در عملکرد صحیح دستگاه
  • برای حرکت بهتر است دستگاه را بر خلاف شیب حرکت دهید.
  •  یک نفر در کامیون باید آماده برداشتن یخچال و مراقبت از آن باشد و دو نفر دیگر باید مراقب باشند که یخچال هنگام قرار گرفتن در کامیون سقوط نکند.
  • در تمامی مراحل حمل و جابجایی یخچال باید عمودی باشد.
  •  پس از انتقال یخچال به کامیون های باربری اهواز باید با طناب یا وسایل دیگر به بدنه کامیون محکم شود تا در هنگام ضربه هایی که ممکن است در جاده ایجاد شود یخچال حرکت نکند.
  •  پس از انتقال یخچال به محل جدید، مراحل اولیه حمل را مجددا با استفاده از چرخ دستی انجام دهید.
  • پس از انتقال یخچال به مکان جدید، تا چند ساعت از روشن کردن دستگاه خودداری کنید. گاز داخل یخچال بر اثر تکان خوردن و حرکت شکل اولیه خود را از دست می دهد و در صورت روشن شدن یخچال آسیب می بیند.


در پایان مجدداً یادآور می شود که حمل اقلام سنگین و بزرگ مانند یخچال که کالاهای گران قیمت و حساسی هستند باید توسط افراد واجد شرایط انجام شود که انتخاب کامیون مناسب برای این کار بهترین و راحت ترین راه برای حمل یخچال می باشد. . امروزه شرکت های باربری اهواز تمامی مراحل مورد نیاز در اسباب کشی از بسته بندی اثاثیه گرفته تا حمل و نقل و چیدمان را با استفاده از بهترین نیروها در اختیار شما قرار می دهند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *