نکات مهم برای جلوگیری از اشتباهات در بسته بندی هنگام اسباب کشی

Rate this post

نکات مهم برای جلوگیری از اشتباهات در بسته بندی هنگام اسباب کشی

نکات مهم برای جلوگیری از اشتباهات در بسته بندی هنگام اسباب کشی اگر می خواهید این نکات را مرور  کنید، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

اسباب کشی بسیار استرس زا است که در طی آن هر اتفاقی ممکن است بیفتد. در اثر  اشتباهات اسباب کشی، از موقعیت های ناخوشایند ناشی از حوادث گرفته تا اتلاف وقت، اتلاف پول و برهم زدن اعصاب ، اتفاقات ناگواری رخ می دهد.

اشتباهات همیشه اتفاق می افتد، به خصوص در زمان حساسی مانند خانه تکانی. در حالی که بسیاری از چیزها هنگام بسته بندی اسباب کشی ممکن است اشتباه پیش برود (هیچ اسباب کشی 100٪ بدون خطا نیست)، هدف اصلی شما این است که از اشتباهات جدی در بسته‌بندی جلوگیری از نگرانی بیش از حد در مورد مواردی است که در طی اسباب کشی استرس زا است. در اینجا برخی از اشتباهات رایج هنگام بسته بندی برای اسباب کشی آورده شده است.

عدم شروع به بسته بندی در اسرع وقت

عدم شروع به بسته بندی در اسرع وقت

از آنجایی که بسته بندی وقت گیرترین کار در تقویم جابجایی شما در نظر گرفته می شود، شروع نکردن بسته بندی در اسرع وقت اغلب می تواند یک اشتباه جدی در بسته بندی تلقی شود. با این حال، بستگی به این دارد که واقعاً چقدر زمان باید به آن اختصاص دهید.

اگر 4 هفته یا بیشتر فرصت دارید تا برای روز اسباب کشی آماده شوید، تاخیر در بسته بندی چند روز یا حتی یک هفته کامل ممکن است یک اشتباه جدی در بسته بندی نباشد. البته، وقتی وسایلتان را زودتر جمع کنید، دیگه بدون نگرانی و استرس دائمی در مورد آیا این کار را به موقع تمان می کنید یا نه.

بسته بندی بدون برنامه مشخص

با توجه به بهترین شیوه های بسته بندی، شما باید یک برنامه بسته بندی دقیق را دنبال کنید تا فرآیند بسته بندی کارآمدتر شود، . بسته بندی وسایل به طور تصادفی بدون برنامه مشخص قطعا اشتباه است، اما جای نگرانی زیاد نیست.

بسته بندی اقلام خود به شکلی که می بینید همچنان می تواند برای شما مفید باشد، به خصوص زمانی که زمان کافی برای ایجاد یک چک لیست دارید (لیست کارهایی که به شما می گوید چه زمانی و چه چیزهایی را بسته بندی کنید).

بسته بندی را از ساده ترین اتاق ها شروع کنید

بسته بندی برای اسباب کشی یک منطق درونی دارد که طرفداران آن را دنبال می کنند. یک قانون نانوشته این است که بسته بندی را از اتاق هایی شروع کنید که مرتب کردن و بسته بندی آنها واقعاً دشوار است (گاراژ، زیرزمین، اتاق زیر شیروانی، آشپزخانه). چرا؟

بهتر است ابتدا اتاق های سنگین را جمع و جور کنید زیرا انرژی و انگیزه شما در ابتدا بسیار بالاست. و سپس، وقتی خسته شدید، می‌توانید به مکان‌هایی بروید که بسته‌بندی آنها نسبتاً آسان است.

قطعاً شروع به بسته بندی از اتاق هایی که به راحتی بسته بندی می شوند اشتباه است. ممکن است متوجه شده باشید که برای شما منطقی نیست اول از همه اتاق خواب و اتاق نشیمن خود را بسته بندی کنید.

نیاز به بسته بندی با جعبه های کمتر

اغلب باید تمام مواد بسته بندی مورد نیاز خود را از قبل آماده کنید تا با شروع بسته بندی زمان ارزشمندی را هدر ندهید. مطمئنا، این توصیه خوبی است، اما شما نمی توانید تخمین بزنید که چه مقدار مواد بسته بندی (مخصوصا جعبه های مقوایی) از همان ابتدا نیاز دارید.

برای شروع بسته بندی با وسایل کمتری، برای بسته بندی کمتر از آنچه نیاز دارید، می توانید به جای جعبه های مقوایی از چمدان، کیف ها، کیسه زباله، سبد، سطل زباله و حتی کشوهای خالی استفاده کنید. همچنین ملحفه‌ها، حوله‌ها و حتی ملافه‌ها مواد بسته‌بندی عالی را می‌سازند و بالش‌ها جایگزین‌های عالی برای کاغذ و نایلون حباب‌دار هستند.

نیاز به بسته بندی با جعبه های کمتر

عدم برچسب زدن جعبه های اسباب کشی

عدم برچسب زدن به جعبه های اسباب کشی شما یک اشتباه بسته بندی است زیرا وقتی جعبه ها به خانه جدید شما تحویل داده می شوند، نمی دانید در هر ظرف چه چیزی وجود دارد. و با وجود تمام جعبه‌های موجود در یک اتاق بزرگ، باید زمان ارزشمند زیادی را برای اینکه بفهمید هر جعبه باید کجا برود، تلف کنید.

برچسب زدن جعبه های اسباب کشی به شما این امکان را می دهد که هنگام نقل مکان به خانه یا محل سکونت جدید به خوبی از آنها مراقبت کنید.

عدم استفاده از کمک دوستان یا شرکت های باربری معتبر

شکی نیست که بسته بندی می تواند یکی از سخت ترین کارها در چک لیست اسباب کشی شما باشد. و به همین ترتیب، بسته بندی وسایل خود به تنهایی بدون کمک دوستانتان می تواند بسیار سخت باشد.

با این حال، درخواست کمک از دوستان هرگز آسان نیست. برای انجام این امر مهم می توانید از خدمات شرکت های معتبر استفاده کنید.باربری خونه بار با سالها تجربه آماده انجام کلیه مراحل اسباب کشی از جمله بسته بندی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.

جهت اسباب کشی به صفحه اصلی باربری خونه بار مراجعه فرمایید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *