Furniture packaging training

5/5 - (26 امتیاز)

آموزش بسته بندی اثاثیه منزل یکی از نکات بسیار مهم و چالش ‌برانگیز برای هر فردی در زمان اسباب‌ کشی، بسته‌ بندی اثاثیه منزل می‌باشد. توجه نمایید که متاسفانه در موارد بسیار زیادی به دلیل بسته ‌بندی نکردن درست وسایل، بسیاری از آن ‌ها حین اسباب ‌کشی آسیب دیده‌اند.

اگر شما نگران آسیب دیدن وسایل خودتان هستید حتما نکاتی را در رابطه با آموزش بسته‌ بندی اثاثیه منزل فرا گیرید

تا بتوانید با داشتن اطلاعات در این زمینه، یک بسته ‌بندی متناسب و مفید را به عمل بیاورید تا بتوانید وسایل خودتان را بدون هیچ ‌گونه مشکل و خسارتی به مقصد خودتان برسانید. توجه نمایید که علاوه ‌بر بسته ‌بندی، نحوه چیدمان وسایل در جعبه‌ های بسته‌ بندی نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

توجه نمایید که بسیاری از ابزار ها و وسایلی که از نظر شما آسیب نخواهند دید، ممکن است که در حین اسباب کشی دچار مشکلات گوناگونی شوند

و حتی از بین بروند. پس اگر سالم رسیدن ابزار ها و اسباب اثاثیه شما به منزل و مقصد شما مهم می‌باشد سعی کنید که حتما از روش‌ های بسته‌ بندی اثاثیه منزل به ‌صورت اصولی استفاده کنید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی وسایل خود را به مقصد برسانید.

ما در ادامه برای شما در رابطه با نحوه بسته ‌بندی ابزار ها و وسایل گوناگون در اسباب‌‌ کشی صحبت می کنیم. اگر شما نیز کنجکاو می‌باشید که بیشتر در این رابطه بدانید ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

batebandi asas

آموزش بسته ‌بندی اثاثیه منزل

در رابطه با نحوه بسته‌ بندی اثاثیه منزل بهتر است بدانید که شما می‌توانید هم خودتان این وظیفه را برعهده بگیرید و هم می‌توانید برای بسته‌ بندی از شرکت ‌ها و خدمات ‌دهندگان که در این زمینه فعالیت می‌کنند کمک بگیرید.

توجه نمایید که شرکت ‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند صفر تا صد نحوه بسته‌ بندی اثاثیه منزل را می‌دانند و سعی می‌کنند با استفاده از روش‌ های اصولی است وسایل شما را با کمترین میزان خسارت به مقصد برسانند.

اما اگر خود شما می‌خواهید که نحوه بسته‌ بندی اثاثیه منزل را بدانید و می‌خواهید خودتان اثاث منزل خودتان بسته ‌بندی کنید، باید در رابطه با روش‌ های مناسب هنگام بسته‌ بندی اثاثیه منزل اطلاعاتی را کسب کنید.

به ‌عنوان مثال برای بسته‌ بندی اثاثیه منزل شما به انواع و اقسام کارتن‌ ها در سایز های مختلف، کاغذ های حباب دار، پارچه ‌ها و یا حوله ‌های نرم و همچنین چسب‌ های محکم نیاز دارید تا بتوانید ابزار و وسایل خودتان را بسته‌ بندی کنید.

همچنین شما باید یک ماژیک نیز کنار خودتان داشته باشید تا بعد از بسته ‌بندی، مشخصات و اطلاعات وسایلی که در کارتن قرار دارند را روی آن بنویسید تا هنگام چیدن وسایل در مقصد خودتان بدون هیچ مشکلی بتوانید ابزار و وسایل مورد نیاز خودتان را پیدا کنید و بتوانید از آن ‌ها بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

بسته ‌بندی لوازم برقی و ابزار های بزرگ

برای بسته ‌بندی کردن ابزار های بزرگ مانند یخچال‌ ها، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی و… بهتر است که آن‌ ها را برای مدت طولانی مانند چهل هشت ساعت از برق بکشید. سعی کنید که تمام اجزای متحرکی که درون آن ‌ها وجود دارد را از آن ‌ها خارج کنید.

برای مثال جا میوه‌ای ها و طبقه ‌های یخچال را از آن ‌ها جدا کنید و آن ‌ها را به‌صورت جداگانه بسته‌ بندی کنید.

در رابطه با بسته‌ بندی اثاثیه منزل در سایز ‌های بزرگ، شما حتما باید تمام سطوح آن ‌ها را با چسب بپوشانید. برای مثال درب یخچال، درب ماشین ماشین لباس‌شویی، و درب ظرف‌شویی را با چسب محکم و یا طناب ‌های کارآمد محکم کنید تا از باز شدن آن‌ ها حین جابجایی جلوگیری کنید.

سعی کنید که حتما بدنه یخچال‌ ها و یا ماشین لباس‌شویی و سایر اثاثیه برقی منزل را با حوله ‌ها و یا پلاستیک ‌های حباب دار بپوشانید تا از آسیب رسیدن به بدنه آن ‌ها جلوگیری کنید.

baste bandi vasayel bozorg

نحوه بسته ‌بندی ابزار های شکستنی

ابزار های شکستن یکی از چالش ‌های بزرگ هنگام بسته‌ بندی اثاثیه منزل هستند. شما باید تمام این وسایل را به ‌صورت جداگانه درون روزنامه، حوله یا پلاستیک‌ های حباب دار بپیچید تا از  برخورد آن ‌ها با یکدیگر جلوگیری کنید و آن‌ ها را سالم به مقصد برسانید.

همچنین شما باید یک فضای کافی را در اطراف آن ‌ها قرار دهید تا از فشار آمدن به آن ‌ها جلوگیری کنید و بتوانید آن‌ ها را سالم به مقصد برسانید.

سعی کنید کف کارتن‌ ها را حتما با یک مقوای محکم بپوشانید تا از باز شدن ناگهانی کف آن ها جلوگیری کنید. همچنین سعی کنید که از کارتن‌ ها با سایز های کوچک‌تر برای بسته‌بندی ظروف و ابزار های شکستنی استفاده کنید تا بتوانید جابه‌جایی آن ‌ها را برای خود راحت ‌تر کنید.

نحوه بسته ‌بندی لباس ‌ها

یکی دیگر از مواردی که در هنگام بسته ‌بندی بسیار مهم هستند، لباس می‌باشند. ممکن است که هنگام بسته‌ بندی اثاثیه منزل لباس‌ ها برای شما راحت‌ترین مرحله بسته ‌بندی باشند؛ بله این‌ موضوع درست است اما شما باید توجه کنید نمایید که نباید لباس‌ ها را مچاله کنید و در یک پلاستیک بریزید و آن‌ ها را به مقصد خودتان انتقال دهید.

این‌ موضوع باعث کهنه شدن و از بین رفتن ویژگی ‌هایی منحصر به ‌فرد لباس‌ های شما میشود. شما باید لباس‌ های فصلی خودتان را به‌ صورت جداگانه در پلاستیک ‌های جداگانه بسته ‌بندی کنید تا بتوانید هنگام چیدن آن‌ ها  بدون هیچ مشکلی آن‌ها را از بسته‌ بندی ‌های خودشان در بیاورید و آن‌ ها را به مقصد برسانید.

نحوه بسته‌ بندی کتاب‌ ها در زمینه بسته ‌بندی اثاثیه منزل

کتاب‌ ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار اند. توجه نمایید که درست از کتاب ‌ها و شکستنی نیستند و درصد کمتری برای احتمال خرابی آن ‌ها وجود دارد اما به‌ هر حال فشار بسیار زیاد و عدم چیدمان درست این کتاب ‌ها باعث خرابی جلد و صفحه‌ های آن‌ها می‌شود و ممکن است

باعث از بین رفتن صحافی های آن ‌ها نیز شود. پس شما باید سعی کنید که کتاب‌ ها را نیز به‌ صورت مرتب و منظم روی یکدیگر بچینید و آن ‌ها در کارتن ‌های محکم بسته ‌بندی کنید.

سعی کنید که آن ‌ها را به ‌صورت مرتب بچینید و از ریختن ناگهانی آن ‌ها در کارتن جلوگیری کنید زیرا این‌ موضوع باعث خرابی آن ‌ها می‌شود. در زمینه بسته‌ بندی اثاثیه منزل کتاب ‌ها و دفتر ها مهم می‌باشند.

همچنین به دلیل این‌ که کتاب‌ ها وزن سنگینی دارند حتما قبل‌از بسته‌ بندی اثاثیه منزل یک تخته چوب و یا مقوای محکم زیر کارتن بسته ‌بندی کتاب ‌ها قرار دهید تا از باز شدن ناگهانی آن ‌ها جلوگیری کنید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *